Sondaj
Cum credeti ca va evolua piata on-line a echipamentelor industrialei?

Vezi rezultate | Sondaje anterioare
Versiunea de printat Spune unui prieten

Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE
Acest site web (numit in continuare "SITE") este administrat de S.C. Automatic Invest S.R.L. (numita in continuare “SOCIETATEA”), cu sediul social in Calea Chisinaului nr. 17, Iasi, judetul Iasi avand codul de inregistrare fiscala RO25566189 , inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J22/960/2009, telefon: 0232/316.000, fax: 0232/316.000.
SOCIETATEA depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SOCIETATEA precizeaza ca imaginea produselor are caracter informative, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori. De esemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SOCIETATE fara preaviz sau pot contine erori de operare.
De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.
Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil.
SITE-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri.

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Automatic Invest S.R.L.

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.
CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLIENTUL este de acord efectueze plata acestora.
UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.

Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.
Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.
Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.

DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE.
Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SOCIETATII catre CIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.
SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.

Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE.
Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre SOCIETATE sau un furnizor al acestuia. CLIENTUL intelege ca pentru anumite repere cum ar fi de exemplu piesele mici sau consumabile exista posibilitatea ca acestea sa nu fie acoperite de garantie, prin insasi natura lor.

OBIECTUL CONTRACTULUI.
Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE pe SITE.

PRETUL CONTRACTULUI.
Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz.
Pentru a fi aplicabil pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, SOCIETATEA atentioneaza asupra faptului exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra pretului corect.
Pretul nu include TVA si nici cheltuielile de transport-ramburs.

MODALITATEA DE LIVRARE.
SOCIETATEA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie. Eventualele daune cauzate de aceasta situatie nu pot fi imputabile SOCIETATII.
SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat sau poate fi ridicat dintr-un magazin AUTOMATIC INVEST conform optiunii CLIENTULUI .

MODALITATEA DE PLATA
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA. SOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor din magazinele AUTOMATIC INVEST.
In cazul livrarii produsului printr-o firma de curierat, plata produsului se face dupa verificarea coletului de catre CLIENT. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.
SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora.
Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT diferit, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre curier, pe baza de contract, sau catre reprezentantul CLIENTULUI.
SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.
SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei.
Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.

POLITICA DE RETURNARE
Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului.
Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.
Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Exceptii:
1) Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA.
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia.
SOCIETATEA va fi intotdeauna responsabil fata de CLIENT pentru toate obligatiile contractuale.


TERMENI DE LIVRARE
SOCIETATEA va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.
In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

INFORMATII LEGALE
RASPUNDEREA SOCIETATII.
SOCIETATEA nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si conditii/CONTRACTULUI si celorlalte instructiuni mentionate pe SITE.
SOCIETATEA nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii SITE-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe SITE.
SOCIETATEA nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre SOCIETATE a oricarei din obligatiile sale conform CONTRACTULUI si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
GARANTII.
Toate produsele comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.
FORTA MAJORA.
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA.
CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SOCIETATE si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Iasi.
DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA.
Toate materialele integrate in acest SITE sunt proprietatea intelectuala a SOCIETATII. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, exceptand perioada de care este nevoie sa fie vizualizate online. Totusi, paginile complete ale SITE-ului pot fi tiparite daca sunt destinate a fi folosite in scop strict personal.

Fara a trece cu vederea aplicabilitatea generala a cel mentionate anterior, SOCIETATEA poate oferi ocazional oportunitatea de a descarca imagini de fundal, economizoare de ecran sau alte programe utilitare din SITE.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin date cu caracter personal se inteleg orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale .

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea. SOCIETATEA inregistreaza numai informatiile cu caracter personal oferite voluntar de catre vizitator/UTILIZATOR/CLIENT.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, SOCIETATEA are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza UTILIZATORII/CLIENTII.

SOCIETATEA respecta dreptul la confidentialitate datelor fiecarei persoane care acceseaza SITE-ul.
SOCIETATEA nu va colecta date personale despre UTILIZATORI/CLIENTI (nume, adresa, telefon sau adresa de posta electronica) (numite in continuare "Date Personale") exceptand situatia in care UTILIZATORII/CLIENTII insisi comunica aceste date.
Prin inscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI si completarea datelor personale in formularele de inscriere, UITLIZATORII/CLIENTII decalara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a SOCIETATII si isi dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:
• activitati de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea SOCIETATII si a tertilor cu care SOCIETATEA are relatii de orice natura) la adresele de e-mail comunicate SOCIETATII;
• participarea la concursuri, promotii;
• transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, administrare, etc);
• statistici interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii SITE-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi;
• pentru a asigura accesul la sectiuni cu acces limitat ale SITE-ului;
• cercetari de piata;
• urmarirea datelor de vanzari.
SOCIETATEA poate face cunoscute aceste informatii in cadrul dealerilor si agentilor sai pentru activitatile mentionate mai sus.

SOCIETATEA nu va dezvalui nici un fel de informatie despre UTILIZATORII/CLIENTII SITE-ului sau fara a primi mai intai consimtamantul expres al acestora in aceasta privinta. In acelasi timp insa, poate dezvalui informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut expres prin lege.

Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiaza de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), interventie (art. 14), opozitie (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si de a se adresa justitiei (art. 18). Totodata, acestia au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul SOCIETATII.
Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa AUTOMATIC INVEST, Calea Chisinaului nr. 17. UTILIZATORII/CLIENTII isi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
- o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
- sa intervina asupra datelor transmise;
- sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara.

Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

COLECTAREA AUTOMATA DE DATE CU CARACTER NON-PERSONAL.
In unele cazuri, este posibil ca SOCIETATEA sa colecteze informatii cu caracter non-personal despre UTILIZATORI/CLIENTI. Exemple de informatii de acest tip sunt: tipul de browser folosit, sistemul de operare al calculatorului folosit si numele domeniului website-ului de unde a fost facute conexiunea la SITE. In timpul vizionarii SITE-ului, SOCIETATEA va putea stoca anumite informatii pe computerul UTILIZATORULUI/CLIENTULUI. Aceste informatii vor fi sub forma unui fisier "Cookie" sau a unui fisier similar. Aceste fisiere "Cookies" ajuta SOCIETATEA sa construiasca un SITE sau publicitate care sa raspunda cat mai bine intereselor si preferintelor UTILIZATORILOR/CLIENTILOR.
Cu cele mai multe browsere de Internet se pot sterge sau bloca fisierele „Cookies” sau se poate primi o atentionare inaintea primirii unui astfel de fisier. SOCIETATEA recomanda UTILIZATORILOR/CLIENTILOR sa consulte instructiunile browser-ului sau fisierul de ajutor pentru a afla mai multe informatii despre aceste functii.


Prezentul document care contine termenii si conditiile de utilizare este aplicabil in egala masura tuturor site-urilor operate de AUTOMATIC INVEST, in speta: www.pro-pneumatic.ro, www.pro-hidraulic.ro, www.pro-cnc.ro, www.pro-electric.ro, www.pro-utilaje.ro




 



Prelucrarea datelor cu caracter personal

Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

 

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental asumat de SC AUTOMATIC INVEST SRL, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.

 

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

 

Cine suntem și cum ne puteți contacta

 

SC AUTOMATIC INVEST SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în IASI, Calea Chisinaului nr. 22, Hala 210-219, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J22-960-2009/18.05.2009, cod unic de înregistrare fiscală RO25566189 (în continuare “SC AUTOMATIC INVEST SRL” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.

 

Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să contactați Responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de e-mail contact@automatic.ro, sau prin  poștă ori curier la adresa IASI, Calea Chisinaului nr. 22, Hala 210-219, – cu mentiuneaîn atenția Responsabilului SC AUTOMATIC INVEST SRL cu protecția datelor.

 

 

 

Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

 

În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:

 

Când vă creați un cont , sau când plasați o comandă, pe unul din cele sase site-uri ale noastre, respectiv : www.pro-cnc.ro, www.pro-pneumatic.ro, www.pro-electric.ro, www.pro-electric.ro, www.pro-hidraulic.ro,  www.pro-utilaje.ro,  www.automatic.ro, ori pe contul de facebok automatic invest, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, cod numeric personal necesar pentru facturare sau cod unic de inregistrare al societatii comerciale, adresa de livrare, telefon fix si/sau mobil, adresa de e-mail, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar etc.

 

Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-urilor noastre web, sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

Pe site-urile noastre web și în aplicația smartphone, putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.

 

Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării

 

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

  1. Pentru prestarea serviciilor SC AUTOMATIC INVEST SRL în beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

a) Crearea și administrarea contului în cadrul platformelor noastre;

b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;

c) Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;

d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;

e) Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;

f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile și serviciile oferite de noi.

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între SC AUTOMATIC INVEST SRL  și dvs in calitate de persoana fizica sau juridica. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

 

  1. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre

Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.

Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.

 

  1. Pentru marketing

Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web și în aplicația smartphone. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă  afectează similar într-o măsură semnificativă.

În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:

– Modificarea setărilor din contul de client

– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; sau prin

– Contactarea SC AUTOMATIC INVEST SRL , folosind detaliile de contact descrise mai sus.

În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca  drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.

 

  1. Pentru apărarea intereselor noastre legitime

Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:

– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei eMAG față de atacuri cibernetice:

– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;

– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale  cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 

Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

 

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platformele noastre. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

 

Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

 

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:

– societăților din cadrul aceluiași grup de societăți ca SC AUTOMATIC INVEST SRL;

– partenerilor nostri Marketplace;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plată/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piață;

– societăților de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

 

În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal

 

În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.

Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.

Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.

Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., perecum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.

 

Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal

 

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.

Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi PayU. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

 

Ce drepturi aveți

 

Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contulrilor SC AUTOMATIC INVEST. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe.  Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.

Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

Drepturi vizate

Descriere

Accesul

Puteți să ne cereți:

  • să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;

  • să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;

  • să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.


Rectificarea

Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.

Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.


Ștergerea datelor

Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau

  • v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau

  • dați curs unui drept legal de a vă opune; sau

  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau

  • ne revine o obligație legală în acest sens.

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:

  • pentru respectarea unei obligații legale; sau

  • pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare

Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din conturile SC AUTOMATIC INVEST SRL si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la noi, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garantie). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar SC AUTOMATIC INVEST SRL va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contulurilor, cu toate datele si documentele aferente acestuora, este un proces ireversibil.


Restricționarea prelucrării datelor

Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau

  • prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau

  • v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.

Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:

  • avem consimțământul dvs.; sau

  • pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau

  • pentru a proteja drepturile SC AUTOMATIC INVEST SRL sau ale altei persoane fizice sau juridice.


Portabilitatea datelor

Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:

  • prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și

  • prelucrarea se face prin mijloace automate.


Opoziția

Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.

De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.


Luarea de decizii automate

Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă:

  • produce efecte juridice cu privire la dvs.; sau

  • vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.

Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor:

  • ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;

  • este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs.; sau

  • se bazează pe consimțământul dvs. explicit.


Plângeri

Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail:anspdcp@dataprotection.ro

Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.   


  • Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment Responsabilul SC AUTOMATIC INVEST SRL cu protecția datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

– prin e-mail la adresa: contact@automatic.ro, sau

– prin poștă sau curier la adresa: Iasi, Calea Chisinaului, nr.22, Hala 210-219, cod postal 700264 – cu mentiunea în atenția Responsabilului  cu protecția datelor.











Cosul dumneavoastra
Cosul dumneavoastra de cumparaturi este gol
Abonare
Pentru a primi notificari va rugam introduceti adresa de email in casuta de mai jos si apasati butonul 'Abonare'.